Plugga...

Ja, det är vad jag borde göra.. men har inte ro! Vet inte vad jag ska göra! När Anders och Molly är hemma så vill jag ju hellre vara med dom, o när dom inte är hemma så finns det ändå miljoner andra saker att göra.. Men jag måste skärpa mig! ligger ju lite efter i den här kursen eftersom böckerna kom 100 dagar för sent... Nej, inte 100, men dom var sena så jag missade det man skulle göra första och andra veckan.. Pissigt som fan! 
 
Annars flyter allt på som det ska. Vill mest vara med familjen hela tiden. Hatar att vara ifrån dom en enda sekund. Det är skitjobbigt! Men desto bättre när vi väl är tillsammans hela familjen. :)
 
I helgen är det hundutställning igen. Kan bli spännande. Får se om Kelly tycker att det är roligare den här gången. Så tråkigt att hon är så rädd för personer hon inte känner. Hon är ju världens goaste och mest underbara hund som finns med oss liksom o med dom hon känner... men så fort det är nått hon tycker är lite konstigt eller nytt.. nej, då vill hon inte vara med.. Men det är som det är.
Hon är världens bästa och finaste i vilket fall som helst! :)
 
Nej, nu SKA jag sätta mig o plugga lite... eller om jag skulle ringa mamma först... ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0