Irriterad!!

Fan va jag är irriterad!
Ja, det är som vanligt på skolan! SUCK!
Har en närträff 15-16/1, och såg nu att jag har även en 21-22/1.. så det är inte ens en vecka mellan dem.. fattar inte vad dom håller på med! Blir bara så trött! O ja, jag är en bitterfitta just nu, o det får jag vara!!
 
Har nog en allmänt dålig dag också.. Började se en föreläsning förut.. såg ca
40 minuter.. sen höll jag på att somna. Så jäkla tråkig! :(
 
Men, men.. ska väl försöka ta mig igenom den ändå.. kanske kan vara nått användbart till tentan...
Eller så börjar jag läsa lite istället.. Eller så struntar jag helt i det o lägger mig på soffan o kollar på tv med Molly.. Det sistnämnda låter mest lockande kan jag säga!
 
 
 
Har förövrigt väldens finaste man! Han var iväg till affären innan han skulle till jobbet o skulle såklart handla lite.. Vad skulle han annars göra i affären? haha.. Men iaf.. Jag o Molly hade inte kommit på nått vi ville ha till middag så han skulle kolla om han blev lite inspirerad i affären på nått som skulle passa oss... o hem kommer han med sushi!! Underbara människa säger jag bara! Så det har inte bara varit en pissdag.. :P Nu står sushin där i kylen o väntar på mig.. o jag är sååå sugen på det så det lär inte bli en allt för sen middag idag! :)
 
Badade och fönade Kelly idag på förmiddagen också.. Det går bara bättre och bättre.. Helt underbar är hon! <3
 
Nej, nu ska jag sura vidare... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0