lördag hela veckan, lördag hela veckan....

Nej, inte hela veckan men det är iaf lördag idag! Har grejat lite här hemma idag. Inget jag kan skriva om här än dock. Ska bli en liten överraskning till Anders och jag vet ju inte när han tittar in här.. :P
Men jag har iaf grejat o sen har jag grejat lite till.. Alltså har dagen gått i ett..
Inte det bästa idag kanske, med tanke på hur jag mår lite till och från, men jag klarade inte av att sitta still o bara ta det lugnt idag. Jag var tvungen att greja med nått.
 
Känns som att det är första gången på riktigt länge som jag inte har något att plugga! Känns konstigt som bara den. Vet inte riktigt vad jag ska sysselsätta mig med hela dagarna när jag inte har något att göra med skolarbete. Bara lite skadad.. ;)
 
Men på måndag drar det igång ordentligt igen iaf! Skönt men samtidigt skrämmande. Ska nämligen läsa engelska nu.. o hela kursen är på engelska. All litteratur, alla föreläsningar.. Ja, allt. Man är inte så van vid det liksom. Så det kommer nog ta ett tag innan man kommit in i det! Sen ska det nog gå bra. :)
 
För övrigt då.. Jo, livet rullar på.. Anders har jobbat från igår o går av i morgon.. LÄNGTAR!
I morgon ska vi nog bara ta det lugnt o bara mysa av att få vara hela familjen igen. Har blivit lite fram o tillbaka med det nu eftersom jag haft närträff o sådär.
 
Just det, hade tenta i måndags.. USCH! läraren la dessutom ut exempel på svar igår kväll på its.. o om man ska gå på de svaren så har jag inte klarat tentan! SKIT! Men jag hoppas ju ändå.. :)
 
Nej, nu ska jag fortsätta mysa med min lilla skruttunge. Ha en fortsatt trevlig kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0