Skitdag!

bild lånad från google.se
 
Vilken dag! Ja, inte på ett positivt sätt.. Känns som att allt och alla bara bråkat med mig..
Molly har varit helt galen hela dagen.. Kom till sist fram till att hon är lite orolig inför dagis i morgon. Hon har ju varit hemma i tre veckor nu så det är ju såklart lite pirrigt att börja igen.. o sådär är hon ju en väldigt försiktig liten tjej så ja... hon är lite orolig.. jobbigt att veta det o ändå "tvinga" iväg henne. Men jag vet ju att hon har roligt när hon väl är där.. Hon säger ju nästintill alltid att hon haft det bra och roligt när man hämtar henne... så det blir nog bra.. Tur att Anders ska lämna henne dock, så att jag slipper ta det... hon är alltid mer ledsen osv när det är jag som lämnar.. Antagligen för att jag är mer känslig för sånt där.. Anders är bättre på att dölja det iaf..
 
Ja, ja... så det har iaf varit en kämpig dag.. inte hunnit med det jag tänkt och nu är jag helt slut... Sitter i soffan och väntar på att klockan ska gå så att jag kan ta ut Kelly sista gången o sen hoppa in i duschen så att jag kan lägga mig o sova nångång... haha... trött liten pensionär är jag! :P
 
Nej, men det är konstigt.. Jag är helt slut såhär och det kan inte gå fort nog tills jag får gå o lägga mig. Men när jag väl går o lägger mig så kan jag inte somna. Inte somnat före 01:00 någon natt nu på ett bra tag.. Jobbigt som satan. Men det vänder väl snart.. :)
 
Nej, nu blir det lite tv innan det är dags att ta tag i kvällsbestyren.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0