Tråkdagar!

BLÄÄÄÄÄ!
Anders jobbar i helgen o det är sååå tråkigt... man sitter här o gör ingenting.. eller jo, det gör jag visst.. Städar, lagar mat, går på promenader, myser med Molly, pluggar osv, men ni fattar vad jag menar..
 
Önskar det fanns lite mer "roligt" att göra när Anders jobbar så tiden kunde gå lite fortare... men inte då.. :(
O ja.. Jag gnäller.. o det får jag göra!!
 
Idag började jag städa bort julen.. Trött på skiten nu.. haha
Så nu är de vanliga gardinerna uppe, inga adventsljusstakar eller stjärnor finns i fönstren och granen är plundrad.. Nu är det bara att orka plocka isär själva granen också.. Ska väl ta det sen.. :P
Jag tog också Molly och Kelly och gick på långpromenad. Kände att vi alla behövde komma ut o få lite luft.. Riktigt skönt var det.. Men Kelly for omkring som en liten galning och Molly tjuttrade heeeela tiden.. Lite trött i huvudet nu.. ;) Men som sagt, skönt var det ändå.. och tiden gick lite fortare för en stund.. Mycket uppskattat!
 
Nu ska vi alldeles strax ta något att äta.. Blir väldigt lätt lunch idag då vi åt sen frukost och jag vill inte äta middag allt för sent.. :)
 
Borde ringa diabetessköterskan i veckan som kommer också.. Måste ha en annan medicin.. Den jag har funkar inget vidare.. :( Så då blir det att jag strunar i att ta den = INTE BRA!
Så som sagt, får nog bli ett samtal dit.

Förutom det ska jag träffa de andra i studiegruppen och försöka få ihop uppgiften till närträffen som är den 15-16/1.. O sen blir det att plugga gärnet inför tentan 14/1.. Som jag förövrigt egentligen inte har en aning om vad den handlar om.. Bra information som vanligt..
 
Nej, dags att sluta gnälla o fortsätta med mina bestyr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0