galna unge!

Molly har varit helt galen den här helgen.. Hon är väl understimulerad eftersom jag inte mår riktigt bra ännu så har jag ju inte orkat göra så mycket.. Har försökt sysselsätta henne lite.. men det är inte så lätt alla gånger när man själv känner att man inte orkar nått.. :(
 
Men börjar ju så smått känna mig bättre och så snart ska vi göra saker! Lääängtar så mycket efter att kunna gå på en långpromenad till exempel! speciellt när vädret varit så som det varit idag.. underbart ju! Så hoppas verkligen att det ska fotsätta så!
 
Är för övrigt väldigt ledsen och besviken fortfarande på en del saker.. Förstår inte riktigt.. Men man ska väl inte förstå allt!
 
Usch, jag vill bara att klockan ska ticka på som bara den nu så att jag kan ta ut Kelly på sista promenaden o sen få gå o lägga mig... Som vanligt hoppas jag på att jag ska kunna sova lite bättre i natt än vad jag gjort senaste tiden! Måste sooooova! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0