tar inte i!

Nej, rösten är påväg tillbaka redan.. Jag behöve inte ta i för att få fram ljud,, YEY! :)
 
Usch, idag har jag varit trött som vanligt.. Vad är det för fel när man är så jäkla trött hela tiden, men kan ändå inte sova.... Helt galet är det! Kanske blir bättre nästa vecka när Anders är hemma mer... Vet ju att jag oftast sover bättre när han är hemma.. <3
 
Så det har inte blivit så mycket gjorde idag heller.. Börjar få ångest av det! vill ju göra massor, men orken finns inte..
Men tog mig i kragen o gjorde chokladbollar med lillskrutta förut iaf.. Pratat om att göra det länge, men det har inte blivit av liksom... men idag så! :) Duktig som satan är hon! (Inget partisk alls... ;))
 
Måste ju skryta lite till om henne... Ungen skriver! Visst, kan visar hur vissa bokstäver ser ut o sådär, men hon skriver! Mitt  lilla geni... ;)

Nu har vi precis käkat lite tacos här o när vi inte är fullt så mätta längre så ska lillan få en chokladboll o lite fredagsmys.. Det är hon värd tycker jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0