Tråkdag

Ligger o kollar på film med Molly.. Mysigt men varmt eftersom hon gärna vill ligga på mig.. Min lilla sötfis.. :)

Vet inte vad vi ska hitta på idag direkt.. Blir en ganska lugn dag iaf. Kanske kan lura med mig lillfis på en långpromenad med Kelly sen.. Men det återstår att se.

Jag kanske inte ska ge mig ut o gå för långt riktigt än.. Hostan är inte rolig o blir jag minsta varm så blir den ju ännu värre! Men som sagt.. Vi får se..

Annars då? Jo.. Är lite ledsen o besviken på en del saker.. Men, men det är väl bara att ta det som det är..
Hoppas att tiden ska gå fort nu!! Vill ha sommar! Känner på mig att det kommer bli en bra sommar! :)

Nu kanske jag borde koncentrera mig på filmen.. Snövit.. Vet inte om jag sett hela den filmen förut.. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0