Irritationer, saknad och längtan

Har precis lagt mig i sängen bredvid en sovande liten skrutta. Skulle kunna ligga o titta på henne i evigheter. Hon är det absolut vackraste jag någonsin sett och min kärlek till henne är oändlig! ❤️ 
Det är tur att jag har henne och min fina man i mitt liv.. Vad skulle jag göra utan dom? Usch, vill inte ens tänka tanken!!

Förövrigt är jag väldigt irriterad idag!! Fattar inte hur vissa människor tänker! Har man sagt att man ska göra något så gör man väl det!?! Speciellt när det påverkar andra människor.. Men alla tänker inte likadant o det kanske är lika bra att vänja sig vid det.. Det är bara så tråkigt att vissa personer visar sig vara någon helt annan än vad jag trodde. Som sagt.. Tur att jag har molly och Anders! Ja, o så några till såklart! :)

I morgon är det en hel vecka sedan min älskade svärmor somnade. Känns helt overkligt.. Saknaden efter henne är enorm och jag önskar att man kunde gå tillbaka i tiden o få tillbringa mer tid med en så underbar människa! Det är inte rättvist. Varför kunde en så fin människa inte få leva vidare och må bra, medan andra som jag skulle säga inte är värdiga att få leva ändå får göra det!? Ja, det kanske låter hårt och kallt.. Men det är så jag känner just nu. Hon betydde så mycket för så många människor. Hon är iaf alltid med oss i våra tankar och i våra hjärtan! ❤️ Dessutom tror jag att hon är med oss på något sätt ändå, även om hon inte är med oss fysiskt. Kanske låter flummigt, men sen är ju jag lite flummig oxå! 

För att ha något trevligt att se fram emot iaf så får vi försöka fokusera på att det blir lite roligheter till helgen.. 

Nej, nu orkar jag inte skriva mer.. Blir tv en stund till o sen försöka sova.. Hur nu det ska gå.. Natti natti 😴






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0