Morgonstund..

Sitter med Molly när hon äter frukost just nu. Hon är inte direkt en morgonmänniska min lilla skrutta.. Kvällsmänniska som sin mor! 😊

När hon fått i sig sin frukost så är det dags att göra i ordning sig för dagis. O efter det äter jag frukost! Ja, när jag kommit hem efter att ha lämnat henne alltså.. Brukar inte äta förrän jag lämnat henne för att slippa stressa.. 

Idag ska jag forsätta plugga. Försöker komma ifatt det jag halkat efter nu ett tag när det varit sånt kaos runt mig. Men nu jäklar! 😉

Men innan pluggandet blir de som sagt frukost o förhoppningsvis piggnar jag till oxå! För fy satan vad trött jag är! Förstår inte hur trött man kan va hela tiden! Bläää.. Men det ska väl också bli bättre nångång precis som allt annat! :)

Nu är det bäst att jag skyndar på tillskruttan lite.. Klockan gick väldigt fort helt plötsligt! 

Avslutar med en bild på min lillskrutta från idag på morgonen! :) 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0