Måndagsmys

Ligger i soffan o tittar på idol. Har käkat lite popcorn o har det lite allmänt mys sådär. Anders jobbar o Molly sover, så då får man ju mysa till det lite för att inte kvällen ska bli allt för tråkig. ;)

Molly håller på att bli förkyld.. Stackars mitt lilla hjärta! Hon "snörvlar" o går o harklar sig o småhostar o säger att det inte känns som det ska i näsan o halsen :( hon har varit på dagis idag, eftersom hon är inte direkt snorig o hon har inte feber, o det hade ju gått bra.. Men vi får se hur det blir i morgon.. Det känns som att hon varit lite hängigare nu ikväll. 
Men som sagt, det återstår att se. 
Jag hoppas att hon klarar sig från att bli sjuk! 

Om lillskruttan inte är sjuk i morgon så ska vi till Anna o hälsa på i morgon efter Molly hämtats från dagis. Kul kul! Inte allt för ofta vi får till att umgås så jag hoppas verkligen att det kan bli av! 

Har för övrigt skolångest! Kommer inte igång med den här jäkla ex.uppgiften till den här kursen.. Vet att fler har samma problem.. :( usch.. Men på onsdag SKA jag ta tag i det ordentligt! Borde skriva i morgon, men jag vet att jag inte kommer göra det då.. :/ dåligt av mig!! 

Nu ska jag se lite till på tv innan det är dags att sluta mina blå! :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0