Länge sen jag skrev något..

.. så nu är det väl dags igen!
 
Det händer saker i mitt liv.. Så underbara saker så jag kan knappt fatta det! Vill/vågar inte gå ut med det riktigt än, är rädd att något ska skita sig och att det inte blir som det är tänkt.. o nej, jag är inte gravid.. för antar att det är de första man misstänker när jag skriver såhär, men så är inte fallet alltså..
 
Anders kom hem igår efter att ha varit på Lanzarote en vecka med sin pappa och bror.. Han var väldigt saknad av både mig o lillskruttan när han var iväg, men som sagt.. Han kom hem igår sent på kvällen.. om den inte var halv tolv så var den nästan det iaf. Men Molly höll sig vaken. Hade ju lovat att hon skulle få träffa pappa den dagen och då kan jag ju inte bryta det. Trodde inte att han skulle komma hem riktigt så sent när jag lovade lillskruttan det.. :P
Men hon höll sig som sagt vaken, fick prata lite med sin älskade pappa, få lite presenter och pussas och kramas. Sedan var det bums i säng. Jag läste en bok för henne och sedan skulle hon titta i en bok. Jag gick ut ur rummet och när jag tittade in kanske fem minuter senare hade hon lagt ifrån sig boken och sov så sött. Tredje natten i rad som hon sover i sin säng hela natten! Så stolt! Hon har ju fått sovit inne hos oss nu ett tag iom att Anders mamma gick bort. Kände att vi alla behövde va nära varandra just då. Men nu sover hon som sagt i sin säng igen. :) O hela nätterna också! inte dåligt det! :) Men kan erkänna att det kändes vääääldigt konstigt första natten som hon inte låg där bredvid mig.. Jag har ju aldrig stört mig på att hon legat inne hos oss. Jag har kunnat sova gott ändå, men Anders har haft det lite värre.. och då är det klart att hon inte ska ligga där. :)
 
Tillbaka till Anders.. Han kom, som sagt var, hem igår kväll och idag började han jobba klockan tio i förmiddags. Känns ju lagom kul.. Han är knappt inte hemma alls den här veckan..  *suck* Men, men.. veckan efter det blir bättre.. :)
 
Har hunnit med att hosta i vad kan det va... 9-10 veckor? Blir galen. Haft öroninflammation och förmodligen(?) lunginflammation. Har alltså ätit två kurer med olika penicillin/antibiotika.. o testat två olika hostmediciner... Den sista hostmedicinen kanske hjälpte lite, men jag hostar som sagt fortfarande.. Orkar inte mer!!! Har antagligen fått nån liten skada på antingen muskulaturen runt revbenen och/eller nått/några revben av allt hostande. Jag kan inte ligga som jag vill, jag kan inte röra mig som jag vill, allt jag gör, gör ont! För att inte tala om när jag hostar... PAIN! o inte nån bra sort!!
 
Nej, nu ska jag sluta sitta här o gnälla.. Ska kolla till om lillskruttan somnat och sedan ska jag också snart sova!
Natti på er där ute!

Kommentarer
Postat av: Ewa

Hittar inte dig på Facebook. Hoppas allt e ok med dig. Hör av dig om du vill prata. /Ewa

2014-01-23 @ 07:49:20
URL: http://ekphotography.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0